یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سرخط خبرها

خبر خوش درویش برای هواداران پرسپولیس| یک پرسپولیسی دیگر تمدید می‌کند

  • کد خبر: ۱۰۰۴۵۰
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
خبر خوش درویش برای هواداران پرسپولیس| یک پرسپولیسی دیگر تمدید می‌کند
یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، میلاد سرلک بازیکن یحیی گل‌محمدی در تیم شهرخودرو مشهد بود که در نقل و انتقالات تابستانی فصل قبل به پرسپولیس پیوست و تاکنون عملکرد قابل قبولی در این تیم داشته است. این بازیکن سال گذشته همراه سرخپوشان تهرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد اکنون با درخواست باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد مواجه شده است.


باشگاه پرسپولیس طی روز‌های گذشته به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنانی است که قراردادشان رو به اتمام است. به طوری که یحیی گل محمدی در مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های خبری به این مهم اشاره کرده بود و از مدیران باشگاه خواسته بود که به فکر این موضوع باشند.


حالا شنیده می‌شود بعد از حامد لک، دروازه‌بان پرسپولیس و محمد عمری و علی جودکی، بازیکنان جوان و زیر ۲۳ سال این تیم، میلاد سرلک چهارمین بازیکنی است که قرار است به زودی راهی ساختمان باشگاه شده و قراردادش را تمدید کند.

البته در این رابطه زمزمه‌هایی از تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با مهدی ترابی و احسان پهلوان نیز به گوش می‌رسد که باید ببینیم آیا مدیران باشگاه می‌توانند ستاره‌های مد نظر یحیی گل‌محمدی را در این تیم ماندگار کنند یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->